Сторінка ПРАКТИЧНОГО психолога

НАШ ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ- ГРОАПА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Практичний психолог - Гроапа Наталія Олександрівна у закладі працює з 2018року. У 2014 році закінчила Луганський Національний Університет ім.Тараса Шевченка здобула вищу освіту за спеціальністю "Психологія" та здобула кваліфікацію бакалавра з психології.

Методична тема, над якою працює психолог: "Пошук шляхів зниження тривожності дітей"

Графік роботи практичного психолога


Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 8.00 - 16.30
Вівторок 8.00 - 16.30
Середа 10.00 - 18.30
Четвер 8.00 - 16.30
П'ятниця 10.00 - 18.30

Графік консультацій

Дні тижня Час Види роботи
Середа 16.00 - 18.00 Консультації для педагогів
П'ятниця 13.30 - 15.30 Консультації для батьків


Основна мета роботи психологічної служби КЗ "ДНЗ № 268" - створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості дитини.

Основні завдання роботи психологічної служби ЗДО:

  • створення атмосферу співпраці між педагогами, дітьми та батьками;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
  • підвищення психологічної компетентності вихователів та батьків у становленні особистості дитини;
  • психологічна підготовка дітей до школи;
Діяльність практичного психолога з дітьми раннього віку (2-3 рік життя)

Мета: сприяти полегшенню умов адаптації дитини в дитячому садку.

Завдання:

  • психологічне забезпечення процесу адаптації дитини до дошкільного закладу;
  • вивчення нервово - психологічного розвитку дитини раннього віку;
Діяльність практичного психолога з дітьми молодшого віку (4 рік життя)

Мета: сприяти розвитку самосвідомості та усвідомлення свого «Я».

Завдання:

  • психологічне забезпечення процесу адаптації дитини до дошкільного закладу;
  • встановлення взаємовідносин з однолітками через гру;
Діяльність практичного психолога з дітьми молодшого віку (5 рік життя)

Мета: сприяти формуванню сфери взаємостосунків між людьми.

Завдання:

  • створення умов для розвитку творчої дитини;
  • формування рівня комунікативних навичок;
Діяльність практичного психолога з дітьми старшого віку (6 рік життя)

Мета: сприяти створенню необхідних передумов для подальшого навчання дитини у школі.

Завдання:

  • визначення психологічної готовності дитини до навчання у школі;
  • формування та розвиток психічних процесів необхідних для навчання у школі;
  • виявлення обдарованих дітей.

Кілька порад батькам із формування в дітей адекватної самооцінки

  • Не оберігайте дитину від повсякденних справ,не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого.
  • Не перехвалюйте дитини, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.
  • Заохочуйте в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші можуть бути краще її.
  • Не забувайте заохочувати інших у присутності дитини. підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша дитина також може досягти цього.
  • Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте у голос свої можливості й результати справи.
  • Не порівнюйте дитини з іншими дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо, буде завтра).

Поради батькам конфліктних дітей

  • · Стримуйте прагнення дитини провокувати сварки з іншими. Треба звертати увагу на недоброзичливі погляди один на одного або бурмотіння собі під ніс. Звичайно, в усіх батьків бувають моменти, коли ніколи й неможливо контролювати дітей. І тоді найчастіше виникають бурі.
  • · Не намагайтеся припинити сварку, обвинувативши іншу дитину в її виникненні і захищаючи свою. Намагайтеся об’єктивно розібратися в причинах її виникнення.
  • · Після конфлікту обговоріть з дитиною причини його виникнення, визначте неправильні дії вашої дитини, що призвели до конфлікту. Спробуйте знайти інші способи виходу з конфліктної ситуації.
  • · Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може утвердитися в думці про те, що конфлікти неминучі, і буде продовжувати провокувати їх.

Поради батькам щодо профілактики дитячих страхів

  • 1. Доручення для тривожної дитини мають відповідати віку. Складні завдання прирікають маленьку дитину на неуспіх, зниження самооцінки.
  • 2. Підтримуйте її, говоріть про її впевненість у тому, що дитина зможе виконати завдання
  • 3. Не порівнюйте успіхи дитини з успіхами інших дітей, дуже важливі оптимістичні прогнози на завтра.
  • 4. Не припускайте ситуацій змагання, публічного виступу дитини. Вирази, які боляче травмують дитячі душі, вирази, яких бажано уникати: Я тисячу раз тобі казав… Невже тобі не зрозуміло, що… Скільки разів треба повторювати… Всі люди…, а ти… Ну на кого ти схожа?.. Що ти до мене причепилась?.. Ти такий, як твій батько (мати)… А тепер вирази, які бажано вживати якомога частіше: Ти в мене такий хороший! Порадь мені, будь-ласка… Ти мене завжди правильно розумієш… Ти в мене молодець! Як я тобі вдячна! Які в тебе чудові друзі!


Дидактичні ігри з правового виховання

1. Гра «Як тебе звати?»

Мета: усвідомлення дітьми того, що кожна людина має ім’я та по батькові.

Правила гри: Малята стають колом, кожен передає «сердечко» і називає того, хто стоїть поруч, пестливим іменем. Останнім у колі опиняється вихователь. Вихователь привертає увагу дітей до того, що його ім’я прозвучало разом із по батькові. Пояснює , що дорослих називають на ім’я та по батькові на роботі, а на ім’я – лише близькі люди.

А як вас називатимуть, коли ви станете дорослими?

Вихователь передає сердечко і кожен називає себе на ім’я та по батькові.

2. Гра «Мій день народження»

Мета:Усвідомлення дітьми того, що діти однієї вікової групи мають різні дати народження.

Правила гри:

Вихователь пояснює призначення круга поділеного на чотири сектори: зима, весна, літо, осінь. Пропонує дітям розмістити свої фотографії в секторах за датою народженнята поділитися на чотири команди.

Завдання:

Придумати, якими плодами (овочами, фруктами, ягодами) іменинники частуватимуть своїх гостей. Діти колективно вибирають і викладають плоскі зображення на круг, що символізує тацю.

3. Гра: «І це чудово!»

Мета:Усвідомлення відповідальності перед своїми близькими, осмислення дієвого піклування.

Правила гри:

Малята стають колом. Вихователь дає зразок мовлення: «Мене звати Віра Іванівна. Я люблю частувати свою родину смачними пирогами». Діти роблять жест схвалення (великий палець відігнуто і піднято вгору, інші стиснуті в кулак) і хором промовляють: «І це чудово». Кожен малюк неодмінно повідомляє щось пов’язане з його піклуванням про свою сім’ю і отримує схвалення дітей.


Кiлькiсть переглядiв: 202